لا مش انا اللى ابكى -محمد عبد الوهاب






لا مش انا اللى ابكى




لاءمش أنا اللي ابكي ولا انا اللي اشكي لو جار عليا هواك..


ومش انا اللي اجري واقول عشان خاطري وانا ليا حق معاك...


تبقي انت هاجرني وانت اللى ظالمني وفاكرني ح ترجاك!!!


انا قلتها كلمة وكل شيء قسمه ودي قسمتي وياااك...


وكفاية قلبي انشغل علي قلب خان الأمل...


وعايرني ارجع تاني لا..ارجع لك تاني لا


لا لا لا


***********


من كام سنة لما دار الهوي بينا فاكر احنا قلنا ايه؟؟؟


مش دي راحة قلبي ولا ده أمل حبي اللى اتفقنا عليه..


إشمعني انا عهدك صنته ورعيت ودك والعمر داب حواليه..


لكن اللي بيحبك مالوش ثمن عندك والغالي يرخص ليه؟؟


انا راح زماني هدر..ولا كانش عندك خبر


وعايزني ارجع تاني لا...


ارجعلك تاني لا...


لالالالالالالالالالالالالالالالالا


**********


انا مش بعاتبك دلوقتي انا بدي اقول ليه ليه ده يحصل...


علشان نهايتك ونهايتي كان يجري ايه لو كانت أطول


غيروك علموك تنسى وتبيع اللى كان


بعته ليه تنسى ليه فين حبيبي بتاع زمان


فين قلبك فين جنى ليه ليه ليه ماسكنش جنبي


كان مشاركنى ف عمري ونسى يشاركني قلبي


مقدرش يعرفني معرفش يفهمني وعشان ايه معرفش


ده نبك مش ذنبي


ده ذنبك ده ذنبك مش ذنبي


تبقي انت هاجرني وانت اللى ظالمني وفاكرني ح ترجاك!!!


انا قلتها كلمة وكل شيء قسمه ودي قسمتي وياااك...


وكفاية قلبي انشغل علي قلب خان الأمل...


وعايزني ارجع تاني لا..ارجع لك تاني لا


لا لا لا

Commenti