سيد مكاوى - انا هنا يا ابن الحلال

انا هنا يا ابن الحلال

أنا هنا يا ابن الحلال
لا عايزة جاه ولا كتر مال
باحلم بعش
أملاه أنا سعد وهنا
أنا هنا يا ابن الحلال
مليت لك القلة.. عطشان تعالَ
عطشان.. تعالَ
يا جميل يالله
مليت لك الابريق..
عطشان تعال عطشان.. تعالَ
وسلامة طريق
أنا ورا الشباك سهرانة باستناك
علمت قلبي هواك من قبل ما تجيني والا أتملاك
باحلم بعش
أملاه أنا سعد وهنا
أنا هنا يا ابن الحلال
وإن جيتني يا مهنّي..
ندر علي ندر علي العين والنني
وإن جيت تدق الباب
ندر علي ندر عليَّ القلب يشيله حجاب
فرشت لك رمشي اخطر عليه وامشي
من شوقي ما بنامشي
باستنى حتى العمر مستني
باحلم بعش
أملاه أنا سعد وهنا
أنا هنا يا ابن الحلال
في الغيبة انا شيفك
قلبي أنكشف عنه الحجاب ولقاك
في الغيبه انا شوفتك
قلبي شوري عليك وعرفتك
أنت أسماراني جميل
والقلب لك بيميل
من قبل ميكونلي نصيب وياك
بحلم بعش
أملاه أنا سعد وهنا




Commenti